niedziela, 7 października 2012

Morska sypialnia

Urodziłem się i mieszkam z dala od morza. Ale od zawsze fascynowało mnie morze i wszystko co jest z nim związane. Jednak nie mam możliwości zmiany miejsca zamieszkania. A i moja małżonka nie specjalnie lubi morze. Z pochodzenia jest góralką i nawet przeniesienie do stolicy przyszło jej z trudem. Jednak po długich przekonywania poszła dla mnie na drobne ustępstwa. I pozwoliła mi przejąć pałeczkę przy remoncie naszej sypialni.
Na szczęście nie podobają się nam nowoczesne sypialnie. Więc postanowiłem stworzyć sypialnie z motywami morskimi, aby choć tu dać upust moim marzeniom. Głownie skupiłem się na subtelnych dodatkach zakupionych podczas różnych wyjazdów związanych z moją pracą. Czyli klika obrazów o tematyce morskiej i klika muszelek. Jednak to z  czego najbardziej jestem dumny to stary kuty stelaż do łóżka z baldachimem. Wykonany z brązu przez nieznanego mi artystę. Całość wypadła niezłe, niezłe jak na osobę, która nie jest projektantem wnętrz.