poniedziałek, 15 października 2012

Praca w domu bez bólu pleców

Jak pracowałem w biurze to co dzień z zazdrością spoglądałem na znajomych pracujących w własnym mieszkaniu. Ich profity z takiej pracy które wydawały mi się dużo większe niż osób pracujących poza domem. Nie muszą pracować od-do. Zmieniłem prace i sam teraz pracuję dla siebie w swoim mieszkaniu. I z smutkiem muszę stwierdzić, że już mi się praca w domu tak bardzo nie podoba. Błyskawiczne zaczął mi doskwierać ból pleców,  bo ciężko jest pracować na meblach wyprodukowanych do wypoczynku.
Domowe meble  takie jak kanapy chociaż są komfortowe gdy oglądamy telewizje, to nie za bardzo nadają się do wielogodzinnej pracy. Gdzie nie mamy pewnego podparcia dla pleców. Więc szybko musiałem sporo pozmieniać w moim domu, aby zrobić z niego namiastkę biura. Zamiast ławy wybrałem zwykłe biurko do komputera wraz z krzesłem biurowym. Mającym podparcie i regulację wysokości. W sklepach nie trudno było znaleźć małe biurko pasujące do mojej kawalerki. Teraz pracuje mi się znacznie wygodniej.